kl. III b
NAUCZANIE WSPOMAGAJĄCE
(22.06.2020r.- 26.06.2020r.)
Poniedziałek 22.06.2020r (Anna Szymkiewicz, Renata Butenko)
Edukacja polonistyczna
Temat: Bezpieczne wakacje.
Edukacja matematyczna
Temat: Rozwiązywanie zadań – doskonalenie umiejętności matematycznych przydatnych w życiu codziennym: obliczanie odległości, pojemności, obliczenia zegarowe i pieniężne, odczytywanie danych z licznika rowerowego.
Wychowanie fizyczne
Temat: Zabawa w podchody – krótkie marszobiegi z zadaniami.
Edukacja plastyczna
Temat: Wykonanie obrazka ze sznurka.
Religia
Temat: Biały tydzień.
Wtorek 23.06.2020r. (Dorota Palacz, Anna Szymkiewicz)
Edukacja polonistyczna, przyrodnicza
Temat: Wakacyjne plany.
Edukacja matematyczna
Temat: Doskonalenie umiejętności matematycznych przydatnych w życiu codziennym – rozwiązywanie zadań wymagających obliczeń odległości i głębokości, odczytywania temperatury.
Edukacja muzyczna
Temat: Wyruszamy na wakacje – „Muzyczny pociąg” – nauka piosenki.
Wychowanie fizyczne
Temat: Zabawy i gry ruchowe z mocowaniem.
Środa 24.06.2020r. (Dorota Palacz, Anna Szymkiewicz)
Edukacja polonistyczna, społeczna
Temat: Pożegnanie z trzecia klasą.
Edukacja matematyczna
Temat: Układanie i rozwiązywanie różnorodnych zadań tekstowych.
Edukacja techniczna
Temat: Konstruowanie przestrzennej postaci stracha z różnych materiałów.
Religia
Temat: Dziękujemy za rok pracy.
Język angielski
Temat: Vocabulary review-picture dictionary. Powtórzenie słownictwa-słowniczek obrazkowy.
Czwartek 25.06.2020r. (Anna Szymkiewicz)
Edukacja polonistyczna
Temat: Co nas czeka w czwartej klasie.
Edukacja matematyczna
Temat: „W parku rozrywki” – modyfikowanie gry matematycznej.
Informatyka
Temat: Przed nami nowe lądy.
Piątek 26.06.2020r. (Renata Butenko, Anna Szymkiewicz)
Edukacja polonistyczna
Temat: Wakacje tuż, tuż.
Edukacja przyrodnicza
Temat: Planowanie wakacji – praca z mapą, określanie kierunków geograficznych.
Temat: Edukacja matematyczna
Temat: Łamigłówki matematyczne.
Wychowanie fizyczne
Temat: Zabawy i gry ruchowe: biegi, kozłowanie piłki, skoki przez skakankę.
Szczegółowe wskazówki do pracy z uczniem (uwzględniające jego specjalne potrzeby edukacyjne) zostały przekazane uczniowi i jego rodzicom drogą
e-mailową/telefoniczną.