Zadania dla ucz. kl. 3 a od 07. 12. – 11.12.2020 Iwona Wisznarewska
Poniedziałek 07.12.2020 – Jak to w rodzinie
Ed. polonistyczna i społeczna – Rozmowa kierowana sprawdzająca zrozumienie tekstu M. Węgrzeckiej „ Łup! Łup! Łup!”. Pisanie odpowiedzi na pytania do tekstu. Indywidualne pisanie listu. Rola dziecka w rodzinie. Ćwiczenia w układaniu pytań. Określanie rodzaju przymiotnika będącego w związku z rzeczownikiem – podręcznik s. 38-39, ćw. s. 39-41.
Ed. matematyczna – dodawanie i odejmowanie w zakresie 100, ćw. s.73.
Wych. fizyczne- prowadzenie piłki nogą.
Wtorek 08.12.2020 - Kto pyta, nie błądzi
Ed. polonistyczna – Rozmowa na temat „ Pytanie o wiek”. Rozmowa o osobach reprezentujących młodsze i starsze pokolenie. Sprawdzam siebie – czytanie ze zrozumieniem, pisownia czasowników z przeczeniem nie; określanie rodzaju rzeczowników – ćw. s. 42 -43.
Ed. matematyczna – Mnożenie przez 6,7,8 i 9 w zakresie 100 – podręcznik s. 48.
Wych. fizyczne – pokonywanie naturalnego toru przeszkód.
Środa 09.12.2020 – Poznajemy bohaterów lektury „ Sposób na Elfa”.
Ed. muzyczna – utrwalenie piosenki „ Jak rozmawiać trzeba z psem”
Ed. polonistyczna – wypowiedzi na temat przeczytanej książki Marcina Pałasza „ Sposób na Elfa”. Czytanie fragmentów lektury. Ustalanie i opisywanie cech wyglądu i charakteru bohaterów. Rozmowa o pierwszym spotkaniu Dużego z Elfem – określanie uczuć z pozycji pana i jego psa – ćw. s. 18- 19.
Ed. matematyczna - mnożenie w zakresie 100 – ćw. s. 74.
Ed. techniczna – praca przestrzenna- „ Mój pies”.
Czwartek 10. 12.2020- Opowiadamy przygody bohaterów lektury „ Sposób na Elfa”.
Ed. przyrodnicza – rola zwierząt w życiu człowieka, rasy psów.
Ed. polonistyczna – opowiadanie wybranych przygód lektury „ Sposób na Elfa”. Moja przygoda z Erką – pisanie opowiadania twórczego- ćw. s. 20-21.
Ed. matematyczna – mnożenie w zakresie 100 – podręcznik s. 48.
Piątek 11.12.2020 – Przygody bohaterów lektury „ Sposób na Elfa”.
Wych. fizyczne – zabawy na świeżym powietrzu ze swoim psem.
Ed. polonistyczna – opowiadanie przygód bohaterów. Ustalenie kolejności wydarzeń. Przysłowia i powiedzenia o psach. Praca domowa – uzupełnienie karty pracy.
Ed. plastyczna – Tworzenie rysunkowego zapisu przygód.