Zadania z edukacji matematycznej kl. III
od 23.11.2020r. Do 27.11.2020r.
Drodzy Rodzice i Uczniowie!
Witam i Pozdrawiam wszystkich SUPER Trzecioklasistów
Dziękuję bardzo za zrozumienie, zaangażowanie i wzorową współpracę w dotychczasowym przebiegu zdalnego nauczania.
Anna Skrzypczyk
Proszę, aby uczniowie w zeszycie do edukacji matematycznej codziennie zapisywali: lekcję, datę oraz wskazane ćwiczenia zgodnie z informacjami zamieszczonymi w poniższej tabeli i poleceń jakie są w podręcznikach i w ćwiczeniach.
Prace napisane w zeszycie do edukacji matematycznej i w zeszycie ćwiczeń będą sprawdzane i oceniane na bieżąco. Proszę przesyłać je w formie zdjęcia do godz. 9.00 następnego dnia ( można też przesyłać tego samego dnia ) na moją pocztę: anna.skrzypczyk@op.pl nr telefonu 608 539 705.
Czytaj uważnie zadania i polecenia. Pisz starannie w zeszycie i w ćwiczeniach.
ŻYCZĘ POWODZENIA W SAMODZIELNYM ROZWIĄZYWANIU ZADAŃ
Data i dzień |
Podręcznik (strona – str., zadanie - Z) |
Ćwiczenia (strona – str., Ćwiczenie – Ćw. |
Z podręcznika |
Poniedzia łek 23.11. 2020r |
Str. 40
|
Str. 61 |
Do zeszytu Z- 1,2 i 4 dla chętnych Z - 3 Str. 40
|
Wtorek 24.11. 2020r |
Str. 41 ustnie Z-1 naucz się , zapamiętaj |
Str. 62
|
Do zeszytu ramka fioletowa jako wzór Z – 2 i 3 dla chętnych Z - 4 Str. 41
|
Środa 25.11. 2020r |
Str. 42 ustnieZ-1 naucz się , zapamiętaj |
Str. 63 |
Do zeszytu ramki fioletowe jako wzór – możesz wykonać rysunki Z-2 dla chętnych Z - 3 Str. 42
|
Czwartek 26.011 2020r. |
Str. 43 ustnie Z-5
|
Str. 64 |
Do zeszytu Z – 1 i 2 Str. 43
|
Piątek 27.11 2020r |
Str. 43
|
Str. 65 Kartkówka2 gr A Załącznik |
Do zeszytu Z – 3 i 4 Str. 43 |
Proszę zachowywać Kartkówki i Sprawdziany
Dla chętnych polecam i zachęcam do odwiedzania strony " Zdalne lekcje" kl. III- Portal Gov.pl https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje , klasoteka, Matzoo
Pamiętaj, by codziennie ćwiczyć pamięciowe dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 100 ( różne sposoby, które poznaliśmy), mnożenie i dzielenie w zakresie 50, dla chętnych do100. Pamiętaj o kolejności wykonywania działań.