Zadania z edukacji matematycznej kl. III
od 30.11.2020r. do 04.12.2020r.
Drodzy Rodzice i Uczniowie!
Witam i Pozdrawiam wszystkich SUPER Trzecioklasistów
Dziękuję bardzo za zrozumienie, zaangażowanie i wzorową współpracę w dotychczasowym przebiegu zdalnego nauczania.
Anna Skrzypczyk
Proszę, aby uczniowie w zeszycie do edukacji matematycznej codziennie zapisywali: lekcję, datę oraz wskazane ćwiczenia zgodnie z informacjami zamieszczonymi w poniższej tabeli i poleceń jakie są w podręcznikach i w ćwiczeniach.
Uczniowie, którzy w danym dniu nie będą mogli uczestniczyć w spotkaniu, rozwiązują zadania zgodnie z tygodniowym planem lekcji. Prace przesyłamy zgodnie z umową w formie zdjęcia do godz. 9.00 następnego dnia ( można też przesyłać tego samego dnia ) na moją pocztę: anna.skrzypczyk@op.pl nr telefonu 608 539 705.
Czytaj uważnie zadania i polecenia. Pisz starannie w zeszycie i w ćwiczeniach.
ŻYCZĘ POWODZENIA W SAMODZIELNYM ROZWIĄZYWANIU ZADAŃ
Data i dzień |
Podręcznik (strona – str., zadanie - Z) |
Ćwiczenia (strona – str., Ćwiczenie – Ćw. |
Z podręcznika |
Poniedzia łek 30.11. 2020r |
Str. 44 ustnie Z - 1
naucz się , zapamiętaj |
Str. 66 |
Do zeszytu ramka fioletowa jako wzór Z – 2 i 3 dla chętnych Z - 4 Str. 44 |
Wtorek 01.12. 2020r |
Str. 45
|
Str. 67
|
Do zeszytu Z – 1 i 2 Str. 45
|
Środa 02.12. 2020r |
Str. 46
|
Str. 68-69 |
Do zeszytu Z – 3 Str. 45 |
Czwartek 03.12. 2020r. |
Str. 46 utrwalamy jednostki: centymetr,dekagram |
Str. 70 |
Do zeszytu Z-1 kropki
Str. 46
|
Piątek 04.12. 2020r |
Str. 47 ustnie Z-1 i 2
|
Str. 71 Kartkówka3 gr A (Z -1 dla chętnych) Załącznik |
Do zeszytu Ramki jako wzór Z – 4 i 3 Str. 47 |
Proszę zachowywać Kartkówki i Sprawdziany
Dla chętnych polecam i zachęcam do odwiedzania strony " Zdalne lekcje" kl. III- Portal Gov.pl https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje , klasoteka, Matzoo
Pamiętaj, by codziennie ćwiczyć pamięciowe dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 100 ( różne sposoby, które poznaliśmy), mnożenie i dzielenie w zakresie 50, dla chętnych do100. Pamiętaj o kolejności wykonywania działań.